lovestory
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عربى شامل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يلا اول موضوع عايزة كله يرد ويشارك

كاتب الموضوعرسالة
مريم الحبوبه

يلا اول موضوع عايزة كله يرد ويشارك Empty
مُساهمةموضوع: يلا اول موضوع عايزة كله يرد ويشارك   يلا اول موضوع عايزة كله يرد ويشارك Emptyالجمعة ديسمبر 12, 2008 2:13 pm

عارفين انا عايزة اسل سوال ده للبنات والاولاد انتا بتحب بجد بتحب با خلاص وانتى بتحبى بجد طب وبا خلاص طي اخرة الحب ده ايه الفراق العذاب الجرح الا عمرها مايتنسى الا حساس با لوحدة بعد ماكانت الدنيا مليان عليك عارفين انا من وجه نظرى ان الاولاد بيجرح اكتر من البنات والله عندى تجربه بنت حبت ولد اربع سنين وهو كمان بيحبه ودخلين فى السنه الخامسه وكل الناس عارفه انهما الانتين بيعشق بعض بعد ين رجعه بتكلمه وبتوجه قالها مين قالك انى بحبك انا مش بفكر فى الكلام ده انا بفكر فى تعليمى وبدا يجرح فى غالا نسانه ويقولها انا هفكر فى الموضوع ده لما احب واحدة او ماما تجبلى حد من عندها علشان اتجوز انا وهى جواز تقالدى يعنى ويضحك ويتسهزى با لبينت انتوا من رايكوا ايه البنت هلا الا خاينه والا الولد مع انه كان بيموتا فيه وعلى فكرة هو لسه بيحبه بس بينكر مش عارفه ليه انا هموت واعرف ليه وكمان ربنا يسامحه علشان البنت تعذبت جدا عايزة اعرف ردكم ضرورى يا بنات ولو كنتى مكانه هتعملى ايه وانتوا يا ولاد لو كنتوا مكانه هتعملوا ايه او حتى لو كنت مكانه هتعمل ايه bounce

يلا اول موضوع عايزة كله يرد ويشارك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-